A Bio-Fungi is egyike a marketing- és reklámipar 36 jelentős szereplőjének, akik csatlakoztak az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által a környezetvédelem és a fenntarthatóság jobb előmozdítása érdekében indított Green Pledge kezdeményezéshez.
Mindezt annak érdekében, hogy a jövőben a hazai reklámipar még nagyobb figyelmet szenteljen a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontokra a reklámok készítése során.
Az aláírók elkötelezettek az iránt, hogy a reklámkészítés folyamata során kiemelt figyelmet fordítsanak a környezetvédelemre, a környezet megfelelő ábrázolására, magatartási formákra és a green-washing (megtévesztő zöld állítások) elkerülésére, hogy hozzájárulnak a pozitív környezetvédelemmel, fenntarthatósággal kapcsolatos társadalmi szemléletváltozáshoz.
Bővebb információ: www.greenpledge.hu