fbpx

Marketing-szakemberek a jövőért – Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozata

Az újonnan alakult tagozat célja, hogy platformot biztosítson azoknak a márkáknak, vállalatoknak, akik szem előtt tartják a fenntarthatóság elveit, az egyeztetés és a közös álláspontok kialakítását e területen a szakmán belül. Céljuk továbbá a marketing-szakemberek figyelmét felhívni a fenntarthatóságra és a környezeti hatásokra, hiszen élhető jövőnk egyik legfontosabb feltétele az ökológiai lábnyomunk azonnali csökkentése.

Régóta esedékes, hiánypótló kezdeményezésnek nevezték a tagok a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozatának megalakulását az alapító ülésen, október 20-án, Budapesten.

A Hungexpo kongresszusi központjában megrendezett sajtónyilvános eseményen többek között elhangzott, hogy a Magyar Marketing Szövetség a marketing társadalmi elismertségének biztosítása, a gazdasági életben történő sikeres és hatékony alkalmazásának elősegítése és kialakult kapcsolatrendszere révén kíván hozzájárulni Magyarország fejlődéséhez, nemzetközi elismertségének növeléséhez.

Az MMSZ egyben egy olyan platform, amely a kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét teremti meg a szakma oktatói, felhasználói és üzleti alkalmazói között. A Zöld Tagozat a fenti célok minél hatékonyabb megvalósítására jött létre, célja összefogni azokat a vállalkozásokat, amelyek tenni szeretnének egy fenntarthatóbb jövőért.

„Az aktív tagok elkötelezték magukat amellett, hogy közösen formálják azoknak az aktivitásoknak a marketingkommunikációját, amelyek a zöldebb jövő megteremtésére irányulnak” – mondta el az eseményt követően Hermann Zsuzsanna, a tagozat elnöke.

Az alakuló ülésen tagozati elnökké választott kommunikációs szakember hozzátette: „A zöld kommunikáció speciális terület, és az ehhez kapcsolódó marketing és kommunikáció nagyban meghatározza azt, ahogy erről gondolkodunk – fogalmazott Hermann Zsuzsanna. – A Magyar Marketing Szövetség Zöld tagozata a jövőért jött létre. Feladata, hogy minél többeket ösztönözzön arra, hogy ne csak gondoljon a jövőre, tegyen is érte. A tagság olyan cégek marketing szakembereiből áll, akik a termékfejlesztéseik, márkáik, kommunikációjuk és üzeneteik által kifejezhetik felelősségüket a jövő irányába.”

A megalakult tagozat küldetése továbbá, hogy rendszeres ülésein lehetőséget biztosítson tagjainak a szakmai, piaci információk gyors és hatékony elérésére, kapcsolattartásra, eszmecserére, pozitív gyakorlati példák megismerésére.

zold tagozat

A Tagozat alapítói:

  • Auchan Magyarország Kft.
  • Bio-Fungi Kft.
  • BS Plastic Kft.
  • Duna-Dráva Cement Kft.
  • Expedit Nodum Kft.
  • FINO-FOOD Kft.
  • FoReGo Kft.
  • GL events
  • HUF-BAU Csoport Kft.
  • Kaméleon Reklám Kft.
  • KözértPlusz Zrt.
  • Marketing Art Kft.
  • METRO Kereskedelmi Kft.
  • Nestlé Hungária Kft.
  • Pauker Holding Kft.
  • Pek-Snack Kft.
  • PontVelem Nonprofit Kft.
  • Real Nature Kft.
  • Republic Group
  • Soós Tészta Kft.
  • Szöllősi Réka – egyéni tag
  • The Coca-Cola Company
  • Terragro Kereskedelmi Kft.
  • Trade magazin/Grabowski Kiadó Kft.
  • Triarco Kft.

A Tagozat tisztségviselői:

  • Elnök: Hermann Zsuzsanna (Trade magazin)
  • Az alelnökök: Balázs Ildikó (Auchan Magyarország), Guth Zoltán (Duna Dráva Cement), Dr. Némedy Erzsébet (Expedit Nodum), Szalóky Judit (The Coca-Cola Company), Szöllösi Réka (élelmiszeripari és kommunikációs szakértő, egyéni tag)
  • Tagozatvezető: Szűcs Attila (Marketing Art)

Bővebb információ: Trade Magazin