Marketing-szakemberek a jövőért – Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozata
Az újonnan alakult tagozat célja, hogy platformot biztosítson azoknak a márkáknak, vállalatoknak, akik szem előtt tartják a fenntarthatóság elveit, az egyeztetés és a közös álláspontok kialakítását e területen a szakmán belül. Céljuk továbbá a marketing-szakemberek figyelmét felhívni a fenntarthatóságra és a környezeti hatásokra, hiszen élhető jövőnk egyik legfontosabb feltétele az ökológiai lábnyomunk azonnali csökkentése.
Régóta esedékes, hiánypótló kezdeményezésnek nevezték a tagok a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozatának megalakulását az alapító ülésen, október 20-án, Budapesten.
A Hungexpo kongresszusi központjában megrendezett sajtónyilvános eseményen többek között elhangzott, hogy a Magyar Marketing Szövetség a marketing társadalmi elismertségének biztosítása, a gazdasági életben történő sikeres és hatékony alkalmazásának elősegítése és kialakult kapcsolatrendszere révén kíván hozzájárulni Magyarország fejlődéséhez, nemzetközi elismertségének növeléséhez.
Az MMSZ egyben egy olyan platform, amely a kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét teremti meg a szakma oktatói, felhasználói és üzleti alkalmazói között. A Zöld Tagozat a fenti célok minél hatékonyabb megvalósítására jött létre, célja összefogni azokat a vállalkozásokat, amelyek tenni szeretnének egy fenntarthatóbb jövőért.
„Az aktív tagok elkötelezték magukat amellett, hogy közösen formálják azoknak az aktivitásoknak a marketingkommunikációját, amelyek a zöldebb jövő megteremtésére irányulnak” – mondta el az eseményt követően Hermann Zsuzsanna, a tagozat elnöke.
Az alakuló ülésen tagozati elnökké választott kommunikációs szakember hozzátette: „A zöld kommunikáció speciális terület, és az ehhez kapcsolódó marketing és kommunikáció nagyban meghatározza azt, ahogy erről gondolkodunk – fogalmazott Hermann Zsuzsanna. – A Magyar Marketing Szövetség Zöld tagozata a jövőért jött létre. Feladata, hogy minél többeket ösztönözzön arra, hogy ne csak gondoljon a jövőre, tegyen is érte. A tagság olyan cégek marketing szakembereiből áll, akik a termékfejlesztéseik, márkáik, kommunikációjuk és üzeneteik által kifejezhetik felelősségüket a jövő irányába.”
A megalakult tagozat küldetése továbbá, hogy rendszeres ülésein lehetőséget biztosítson tagjainak a szakmai, piaci információk gyors és hatékony elérésére, kapcsolattartásra, eszmecserére, pozitív gyakorlati példák megismerésére.
A Tagozat alapítói:
- Auchan Magyarország Kft.
- Bio-Fungi Kft.
- BS Plastic Kft.
- Duna-Dráva Cement Kft.
- Expedit Nodum Kft.
- FINO-FOOD Kft.
- FoReGo Kft.
- GL events
- HUF-BAU Csoport Kft.
- Kaméleon Reklám Kft.
- KözértPlusz Zrt.
- Marketing Art Kft.
- METRO Kereskedelmi Kft.
- Nestlé Hungária Kft.
- Pauker Holding Kft.
- Pek-Snack Kft.
- PontVelem Nonprofit Kft.
- Real Nature Kft.
- Republic Group
- Soós Tészta Kft.
- Szöllősi Réka – egyéni tag
- The Coca-Cola Company
- Terragro Kereskedelmi Kft.
- Trade magazin/Grabowski Kiadó Kft.
- Triarco Kft.
A Tagozat tisztségviselői:
- Elnök: Hermann Zsuzsanna (Trade magazin)
- Az alelnökök: Balázs Ildikó (Auchan Magyarország), Guth Zoltán (Duna Dráva Cement), Dr. Némedy Erzsébet (Expedit Nodum), Szalóky Judit (The Coca-Cola Company), Szöllösi Réka (élelmiszeripari és kommunikációs szakértő, egyéni tag)
- Tagozatvezető: Szűcs Attila (Marketing Art)
Bővebb információ: Trade Magazin